De levering was vlot en de bezorger vriendelijk. De vaatwasser heeft een flinke butst en er lijkt aan de onderkant een afdekplaat te missen. Over het ontbreken daarvan een mail gestuurd maar geen antwoord op ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mara
- Tom
Top bezorger, telefonisch soms minder goed bereikbaar .
Hoe zou je www.wasgigant.nl beoordelen?
- Eline
Super
- P.G.J. Prins
Goede en vriendelijke service!
- Huub Kok
Heel makkelijk online te bestellen en daarna werd het telefonisch bevestigd en kon er een afspraak voor plaatsing worden gemaakt. De plaatsing was zo gebeurd en heel klantvriendelijk!
- KD391
Super fijne ervaring!