Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
DeOorbel.nl heeft 736 5 ster reviews 736
DeOorbel.nl heeft 175 4 ster reviews 175
DeOorbel.nl heeft 31 3 ster reviews 31
DeOorbel.nl heeft 27 2 ster reviews 27
DeOorbel.nl heeft 21 1 ster reviews 21

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ann Stenuit

    Op maandag 9 september krijg ik een bevestigingsmail dat het pakketje verstuurd is, het is ondertussen maandag 16 september en ik ben nog niets ontvangen... Verder geen opmerkingen. Ondertussen zijn we woensdag 18 september ( 7 werkdagen na de mail van De Oorbel dat de artikelen verstuurd zijn), het enige wat ik ontvangen heb is hun mail waarin wordt gezegd dat "de Belgische Post wel vaker problemen heeft met het verwerken", terwijl ik bij vorige bestellingen in Ndl nooit zulk probleem heb ervaren. Ik heb geen interesse meer in de artikelen vermits ze te laat zijn, dus een terugbetaling van het bedrag van 18.70€ zou wenselijk zijn.

    Reageer
  2. Carla Dekker

    Ik heb 2x een ketting en een armband bestel, a 36,85€ helaas is het met de verzending verkeerd gegaan. 3x gemaild of zij kon nagaan wat er met het pakketje aan de hand was bij DHL “ #Geen #Reactie “ 2x getracht telefonisch contact op te nemen “ #Geen #Contact “ het is om moedeloos van te worden. Dit is mijn slechtste ervaring met een webshop/winkel in al die jaren dat ik producten online besteld heb ( en dat is heel er vaak ) . Gelukkig met PayPal betaald dan mijn geel maar via PayPal proberen terug te krijgen, ook op dit vlak ook weer eens “ #Geen #Reactie “! Nooit maar dan ook nooit bestellen ook als iets moeizaam gaat zou die of gene even actie moeten onder nemen. Ik heb alle begrip dat er wel eens iets fout kan gaan tijdens het verzend proces maar neem even de moeite om dit op te lossen voor de klant! Hier herken je een goed of een slechte webshop/winkel in als het goed gaat geen problemen maar als de nood aan de man komt “Geen Reactie”! Er is nog steeds niets in het proces bij DHL veranderd het staat nu al drie dagen op sorteren, mijn ervaring heeft geleerd dat als het aan gekomen is in het depot van de regio en het wordt gesorteerd om geleverd geworden, wanner dit langer als twee dagen blijft staan is het naar alle waarschijnlijkheid zoek geraakt! Deoorbel is de enige de een zoekactie ingang kan zetten! En wordt in zekere zin geweigerd door niets van haar/hem te laten horen. Ik ben reuze benieuwd hoe dit gaat aflopen maar mijn geduld is op!

    Reageer
  3. Hoe zou je DeOorbel.nl beoordelen?

  4. Margareth Veerman

    Erge mooie riem en snel gekeverd

  5. Miranda Schutte

    Echt mooie oorbellen,betaalbaar en snel nette levering.

  6. MYPUP rjoostra

    Snel en probleemloos besteld en supersnel geleverd!

  7. Madelon

    Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle verzending en netjes verpakt!