Eindelijk, na jaren weer oorbellen en nog leuke ook. Gelukkig ook betaalbaar. Ik heb geen gaatjes in mijn oren, kon nergens oorclips kopen. Ik ben reuzeblij en de bestelling en aflevering is vlot verlopen. Hartelijk dank hiervoor
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janine
- Anoniem
Product was precies wat ik verwacht had.
Hoe zou je DeOorbel.nl beoordelen?
- Esmeralda kostons
Ben tevreden met de halskettingen, de levering was op tijd en netjes verpakt
- Henriette Ekkel
De oorbellen waren later dan aangegeven, maar op zich niet erg negatief. Heel positief vind ik de filters op de website. Wel kleine lettertjes en in het grijs, daar heb ik wel moeite mee om te lezen.
- linda bomgaars
Goed contact, de artikelen doen aan de verwachting. Niet duur.
- Bo Hubrechsen
Precies en snel