Ik vind de oorbellen echt prachtig, leuk verpakt, snel bezorgd. Een oorbel ging stuk, nadat ik gemaild had werd telefonisch contact met mij opgenomen. Ik kreeg de keuze geld terug of opnieuw (gratis) bestellen. Heel blij met deze online webshop!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dorien
- Nel De Roode
Mooie Oorbellen , niet zo duur en altijd snel geleverd !
Hoe zou je DeOorbel.nl beoordelen?
- Mathilde
Heel fijn hoe er werd meegedacht om de juiste oorbel te vinden als vervanging van een oorbel die ik was verloren. Snelle levering en mooi pakketje!
- Loes Onbelet
Mooie oorbellen, eindelijk geen irritatie meer.
- Arja
De ketting die ik op de site had gezien, was helaas verkocht voor ik hem kon kopen. Even een mailtje gestuurd en dezelfde kettting werd voor mij nabesteld. Daarna verliep het verkoopproces en de verzending heel vlot. Tevreden over de klantvriendelijkheid en service.
- Linda Overeem
Zo jammer, dhl zei dat de oorbellen bezorgd waren in de brievenbus maar er lag niks op de mat……. Ik weet het,heeft niks met deze website te maken maar misschien een ander koeriers bedrijf kiezen die wel betrouwbaar is.