Prachtige collectie, goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid Entjes
- anoniem
leuke items, veel keuze in allerlei kleuren. Toch, halskettingen moet je zien, het gewicht voelen, kijken hoe ze vallen. Ik had vier kettingen besteld. Twee vielen af vanwege te veel blingbling, waardoor het naar mijn smaak 'goedkoop' uitzag. Op een website is nooit goed te zien hoeveel het glittert en hoe de materialen zijn. Daarom bestel ik meerdere dingen en weet ook al van tevoren dat een deel retour gaat. Als je maar een deel van de bestelling retour stuurt, betaal je retourverzendkosten. Die zijn niet mis. Het was prima voor een keer, maar door die hoge retourkosten zal ik niet zo snel wéér iets uitproberen hier. Communicatie klantenservice/mails uitstekend overigens.
Hoe zou je DeOorbel.nl beoordelen?
- Friso
Mijn vriendin was tot over haar oren blij met het nieuw paar oorbellen, nadat ze een ‘vergelijkbaar’ paar had verloren. Snelle levering, dus blijdschap alom.
- Lucille
Wederom zeer tevreden met mijn oorbellen. Goede service.
- Annet Jansen
Vlotte levering, mooi verpakt en prima prijs kwaliteit verhouding
- Henriëtte Elbertsen
Snelle reactie. Prima aflevering. Mooie oorbellen