Ik had 10x1kg koffie besteld en betaald. 10kg ineens (ook geleverd als 10x1) bleek goedkoper en ik werd daar achteraf op gewezen en het verschil werd netjes terugbetaald.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ronald Hoeksma
- Dhr. J.M. van Aggelen
gewoon goede thee.
Hoe zou je Van Hilst Koffie en Thee / De Zeeuwse Sommelier beoordelen?
- Dorothee Steverink-Sieger
Snel in huis, keurig verpakt. Direct heerlijk genoten.
- P. Breuer
Bestelling was snel en goed. Alleen de 8 emails die ik in 1 dag kreeg was een beetje overdreven.
- Jurriaan Sonke
Eenvoudig bestelproces en zeer snelle levering. Helemaal top.
- R.Holleman
Heel vriendelijk en keurig geholpen