Prima winkel, leuke oorbellen. Duurde wel een paar dagen, waardoor ik ze niet op tijd had voor feestje. Was fijn geweest als dat van te voren vermeld was. Bijvoorbeeld dat het x dagen duurt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- R N
- Daniëlle Ditmeijer
De oorbellen waren super mooi. Wel kwetsbaar. Het was een cadeautje en het was op tijd geleverd. Mijn moeder was er heel blij mee.
Hoe zou je Oorbellenwebshop beoordelen?
- Margriet Van der Wal
Heel mooi snelle levering tevreden bedankt
- Chantal Bosscher
Snelle levering en hele mooie oorbellen voor een mooie prijs!
- Marcel Kleijn
Goed geholpen bij probleem met vervoerder.
- Miranda S
Snelle levering mooi product!!