Leuke oorstekers voor een klein prijsje, drie paar besteld en gehouden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Agram
- Karin
Snel geleverd.
Hoe zou je Oorbellenwebshop beoordelen?
- L Jubbega
Mooi aanbod
- Joyce Burki
Omdat ze goed van verzenden zijn, goed verpakt. En wat er niet meer is wordt je gld gelijk retour op je rekening.
- L de klerk
zeer vriendelijk en persoonlijk te wordt gestaan! Snel geleverd!
- Anoniem
Oorbellen met zeer slechte sluitingen. Zijn niet draagbaar. Waardeloos. Bestel hier nooit meer.