Ik was al dagen op zoek naar vrolijk gekleurde oorbellen en ik vond ze bij jullie oorbellenwebshop! De volgende dag kreeg ik ze al keurig verpakt met de post in huis. Met n leuke attentie erbij! Wat n snelle en leuke service! Dank je wel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemarie
- Bea ten Wolthuis
Prachtige kleur, snelle levering, kijk er vast nog regelmatig naar jullie webshop!!
Hoe zou je Oorbellenwebshop beoordelen?
- Ghyslaine de Ridder
Snelle levering en goede kwaliteit
- Patricia do carmo
👌🏻👍🏻
- Tineke Glas
Fijne service, snelle levering
- Liesbeth
Fijne communicatie over de bestelling, super leuk verpakt en de oorbellen zijn het waard. Ik ben zeer tevreden