De oorbellen werden, ondanks het feit dat ze niet erg duur waren, snel en netjes verzonden. Daarnaast waren de oorbellen heel mooi, zodat ik ze met veel plezier draag.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simon Belmont
- Edith Buskop- van Bokkem
Vlug, netjes verpakt en leuke sortering
Hoe zou je Oorbellenwebshop beoordelen?
- Jan-Jitse Meskens
Goede klantenservice, maar levering (Post NL) liet lang op zich wachten
- Ilse Feyfer
Heel mooie oorbellen,snelle levering,alles correct,zeker aan te bevelen !
- Nathalie Van koningsveld
Ik heb geen bestelling binnengekregen
- Eef Scharis
Snelle levering en fijne artikel beschermende verpakking.