Helemaal niks Ik vind de speen helemaal niks. Het gedeelte wat ze in dr mond heeft is veel te klein, waardoor ze het helemaal niet goed vast kan houden. Ze spuugt hem dan ook telkens uit. Ze vindt het helemaal niks. beetje jammer dat ik nou met 3 spenen, waarvan 2 ongeopend, zit die ik nooit ga gebruiken.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yaela V.
- Liana G.
Super! snel, betrouwbaar en goede kwaliteit!
Hoe zou je Neobaby.nl beoordelen?
- Mila B.
Super goede en nette service!! Super goede en nette service!! Heel tevreden.
- Deniz E.
Wee soothie: beter dan de rest maar toch niet acceptabel volgens baby Tligt waarschijnlijk niet aan de Soothie. Baby wil geen Avent, Difrax of MAM. Deze wil ze soms 30 seconden. Ze gaat er minder snel van kokhalzen dan van de rest. Maar ben bang dat baby gewoon geen speen wil. Verder een prima product, eindelijk iets dat signififcant anders is dan de rest.
- Hadewijch D.
Prima spenen. De enige die Prima spenen. De enige die mijn dochter accepteerd
- Marlies M.
prima Fijne speen en knuffel in 1. Levering prima.