Mooi Ik vind het een goed idee zo'n speen aan een knuffel alleen vind ik het jammer dat je de speen niet kan verwisselen als deze stuk gaat. Onze zoon heeft alleen oog voor de knuffel. Hij houdt de speen niet in zijn mond wat ik wel jammer vind. Omdat hij er wel rustig van wordt. Maar we houden vol. Hij vind in ieder geval dat knuffeltje eraan super.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natasja R.
- Kim H.
Super snelle levering en de Super snelle levering en de kleine vindt het super!!
Hoe zou je Neobaby.nl beoordelen?
- Daisy J.
Super snelle service wat een snelle service bedankt!!
- Imre J.
Mooie flessen voor mijn dochter van 1 week oud loopt de nr 1 speen nog te hard. Ik heb ze daarom weer even weggelegd voor later. Ik hoop ze dan te kunnen genruiken. Vorm van de speen is mooi lang
- Eveline V.
Goeie snelle service ik had mijn bestelling heel snel binnen. Hoopte dat dit de speen zou zijn die mijn zoontje wel zou willen, helaas ook dat niet, maar aan de speen ligt t zeker niet
- Marjolein S.
Snel ontvangen = fijn Snel ontvangen = fijn