Hele snelle levering van mooie producten en een persoonlijke boodschap, erg attent!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sanne Huijs
- Joy Verstraate
Net en leuk ingepakt
Hoe zou je Neobaby.nl beoordelen?
- Leyla Ozel
ik ben al 4 jaar klant van neobaby, en vind de servies super. En ze zijn zo vriendelijk als je contact opneem met ze over een product of over het snelle levering.
- ME Lammers
Mooie producten en snelle verzending!
- Sifra van der Hoek
Goede, snelle, duurzame service
- AA
Snelle levering en producten waren zoals omschreven. In het pakketje zat ook nog eens super lieve boodschap geschreven en extraatje!