Super blij met de agenda en boodschappenlijstje, super leuk ingepakt! IK BEN HELEMAAL BLIJ!!! 🥰
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tessa Nijkamp
- Manuela Senden
Je wordt er vrolijk van als je het pakje opent, leuk een kaartje erbij😃
Hoe zou je winkeltjevananne.nl beoordelen?
- Laura Doelens
Snelle levering , leuk ingepakt
- Marla Degener
Toppie
- Mariel Toonen
Leuke & mooie spullen! Goede service en heel snel in huis!
- Henriëtte
Leuke winkel en met erg leuke spulletjes! Daar word je hebberig van 🤩 Mijn bestelling werd keurig en mooi ingepakt geleverd, een cadeautje! En dat alleen voor mezelf ...