De levering was snel en zag er allemaal netjes uit. Echt een feestje om het uit te pakken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin Bronsema
- Malou Van Hees
Super leuk verpakt en bestelde spullen ingepakt. Alleen daarvoor wil je steeds spulletjes bestellen. Feestje om te mogen ontvangen!
Hoe zou je winkeltjevananne.nl beoordelen?
- Sandra Stevens
Snelle verzending. Erg leuk ingepakt en altijd heel vriendelijk!
- Sandra Van dijk
Helemaalntop,zo leuk verpakt,ik werd al blij bij het uitpakken
- Wendy van Herwaarden
Leuke artikelen en bij het ophalen werd ik zeer vrolijk ontvangen!
- Maaike Janssen
Super snel in huis, altijd leuk ingepakt en geweldige spullen.