Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Beebieshop.nl heeft 148 5 ster reviews 148
Beebieshop.nl heeft 49 4 ster reviews 49
Beebieshop.nl heeft 6 3 ster reviews 6
Beebieshop.nl heeft 2 2 ster reviews 2
Beebieshop.nl heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Linda Gerdes

    Bestelling mooi op tijd binnen en kwalitatief goede en leuke spulletjes. What you see is what you get.

  2. Lia Hoeben-Pulles

    Goede ervaring. Keurige afhandeling.

  3. Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?

  4. Elke van Wanrooij

    Heel tevreden over het product

  5. tineke schut

    goed snel

  6. Simone hooft

    Wij hebben eind november 2018 een koffertje besteld van Chantal blijft slapen. Al vrij snel kwamen de letters los. We kregen netjes het aanbod dat ze nieuwe goude letters zouden opsturen. Vervolgens hebben wij hier nog zeker 4 maal om moeten vragen waar de letters bleven. Nieuwe letters erop geplakt en nu sinds een maand geleden laten de andere letters los.. weer gemaild netjes gewacht geen reactie. Ondertussen nog een mail gestuurd en telefonisch contact gezocht maar totaal geen reactie. Ik snap best dat ze ervan balen maar dat doen wij ook, maar dit mag geen excuus zijn om niet te reageren. Dus bij deze ons advies koop geen bestickerde koffertje bij de partij. Update: Ondertussen na deze review ineens wel antwoord gekregen met het verzoek te mailen naar hun info mailadres. Dit heb ik al verschillende malen gedaan dus kan me niet voorstellen dat ze mijn mails niet ontvangen hebben. Ze hebben hun kans gehad! Mijn advies. Bestel hier geen koffertjes met blijft slapen. Erg slechte kwaliteit. Zonde van je geld.

    Reageer
  7. Irma kamp

    Slechte ervaring 18 februari 2 kiekeboe beren besteld meerdere email s verstuurd wanneer ik de kiekeboe kon ontvangen beloven steeds dat komt ben verdrietig omdat tot vandaag niks heb ontvangen geld storten ze niet terug Heb klacht bij de geschillencommisie neer gelegd en ga politie aangifte doen

    Reageer