Goede service en kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amanda Kleisterlee
- Debora van der Mark
Lief dat er een handgeschreven kaartje bij zat!
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- Melinda Van dijk
heel tevreden!!!
- Thomas Druiven
Levering netjes verpakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij! De levertijd vind ik (vergeleken bij andere webshop) wat lang.
- Thijsen
Product voldoet aan verwachting. Leuk handgeschreven kaartje bij de bestelling:)
- Samantha Sitters
Snelle levering. Het handgeschreven kaartje maakte het leuker om te ontvangen. Geeft het gevoel dat ze echt blij zijn met hun klanten en het niet een groot bedrijf is waar ze alleen om de winst geven.