Super kwaliteit 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- miriam cools
- Kim Verbeek
Ik heb een koffertje met een naam besteld en vorige week ontvangen omdat mijm zoontje ging logeren. Binnen een dag lagen er al 3 letters af en ook de kwaliteit van het karton laat te wensen over. Veel te veel geld hiervoor betaald.
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- H Vrins
Geen enkel probleem. Netjes geregeld. Succes verder
- Petra Dijkxhoorn
Makkelijk te bestellen en snel geinformeerd als de levering iets langer duurt
- H.M Tempel v d
Werd goed op de hoogte gehouden betreffende , verzending . Binnen twee dagen in huis en zeer mooie kwaliteit. Top
- Yael Van sundert
Heel tevreden, bestelling kwam zoals was aangegeven rond 3 nov