Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Praktijk Lumeria heeft 1293 5 ster reviews 1293
Praktijk Lumeria heeft 108 4 ster reviews 108
Praktijk Lumeria heeft 7 3 ster reviews 7
Praktijk Lumeria heeft 2 2 ster reviews 2
Praktijk Lumeria heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rengelina Griekspoor

    Snelle levering, mooie kwaliteit en leuke cadeautjes! Top!

  2. Sophia Baert

    Mooi verpakt het innigste wat wel wat ontbreekt is uitleg bij alles mooi geschenk ook dat maakt een mens al gelukkig wat ik wel jammer vind is dat ik het gietijzeren stander heb besteld met het koperen schaaltje voor erop waar je dan van die wierrookblokjes kunt inleggen heb erbij verschillende geuren besteld zwart vierkant blokje dat je in het schaaltje moet leggen en in het staandertje dan een theelichtje onderaan het schaaltje laten branden dat zou geur afgeven MAZR bij niks. Geen geuren ruik ik ik ruik totaal niks spijtig 😔😔😔 en wat is dat ronde rolletje dat ik gratis heb gehad zijn zwarte ronde schijfjes er staat niks van uitleg bij 😔😔😔 dat bedoel ik dus ik ben zeer geïnspireerd door het heksenzijn en natuur en Engels en kwaad moet weg uit lijn huis blijven ook geen contact liefs met mesen met kwade bedoelingen ten opzichte van mij kun je me helpen met wat uitleg aub ? Wil mijn huis zuiveren van boze geesten maar weet niet hoe het moet niks van uitleg heb het s3tje ontvangen zeer mooi maar wat betekend dat zand erbij en die stokje daarom zou ik meer uitleg willen bij voorbaat dank en nogmaals jullie hebben mooie dingentjes vind ik top en zeer snelle levering ook mvg Sophia Baert vanuit Oostende België

    Reageer
  3. Hoe zou je Praktijk Lumeria beoordelen?

  4. Linda Kleinstra

    2 armbandjes besteld,erg blij mee ze zijn echt heel mooi alleen de wikkelarmband blijft niet goed zitten dat is wel jammer

    Reageer
  5. Diana Lambregts

    Super, alles wordt netjes verzorgt zoals gewenst.

  6. Kitty Wolters

    Heel tevreden. Haal mijn producten zelf op bij Klaske. Een heerlijk welkom! Prachtige producten!

  7. Paula Bijwaard

    Goede snelle service