Het is wel lekker op het vlees ik gebruik het wel veel lekkere smaakik moet bijna weer andere bestellen het is bijna op
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tonnie Van zutphen
- Hans Baggerman
Gewoon goed
Hoe zou je Van Beekum Specerijen beoordelen?
- Ellen Hoog Antink
zeer correct en optijd geleverd
- Jan Klerks
Geeft smaak aan je eten
- Dirk Van Nieuwerburg
Kruiden zijn top de borrelnootjes zijn niet mijn ding. Ik mis de lekkere paprikasmaak
- Victor van Hagen
Hele goede producten en goede service.