Zou de niet aanraden. De bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen en ook geen reactie van Customer Service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arno
- Hans Bek
Kwaliteit van de loten is héél goed, gemakkelijk te bestellen, goede prijs en snel geleverd
Hoe zou je Foploten beoordelen?
- Pieter van Foreest
Snelle levering en zag er net echt uit
- Nanda
Afgelopen zondag een lot besteld voor morgen 1/4. Is nog steeds niet binnen. Kan gebeuren, maar krijg totaal geen reactie op mail/whatsapp terwijl ze wel online waren. Slechte service.
- Lisa
Snel verzonden en netjes verpakt! Super tevreden en betaalbaar. Hogere kwaliteit dan elders! Kan niet wachten om hier de jarige job mee te foppen ! Bedankt!
- philip
Leuk om mensen in de maling te nemen. Alleen doe het wel bij mensen die wat hebben of die je haat.