Zeer snelle service ,snelle levering en snelle reactie als je een vraag hebt
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy Verbeek
- Jacqueline Tiebosch
Op tijd geleverd.
Hoe zou je Afslank4me beoordelen?
- Janette Renes
Goede behandeling en service
- Tineke Bekkema
Ik ben tevreden, ik ben woensdag 8 februari begonnen. Zal op een later moment de werking wel boeken. Ik heb geen honger gevoel.
- Marianne Beernaert
Ik ben begonnen op 3/2/2017. En nu 200 gram af . Geduld is een mooie kunst. Ik zal er wel geraken. Met wat geduld ! Groetjes Marianne. En niet opgeven hè Nog 1vraagje mag ik 1 banaan eten?
- nicolien blanken
Besteld 2 dgn later thuis bezorgd kreeg netjes een.mail dat er iets niet opvoorraad was. Keurige afhandeling