Was daags erna al binnen!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irma de Koster
- Christianne Destenay
Mijn pakje werd afgeleverd bij de buurman, dat wasok Ik vond het vervelend dat hij langs de buitenkant kon zien waar het over ging. Discretie was leuker geweest.
Hoe zou je Afslank4me beoordelen?
- Liza Akkermans
Had het product snel in huis prima hoor.
- Rennie Vos Eilkes
Alleen het nieuwe flesje daar was de inhoud lichter van dan het eerste de eerste was bruin en de tweede is wit. Ik neem aan dat dit niets af doet aan de werking
- saskia van Kallen
Ik zie nu al resultaten. Ik voel mij steeds beter. Ben een paar centimeters kwijt.
- El Jari Jamila
Heel snel en correct