Snel en zeer versgeperste olie ontvangen. De smaak is lekker natuurlijk en puur, zoals een natuurproduct hoort te proeven! Wederom vol geperst tot aan het tuitje. Dat verdient zeker 5 sterren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- catharina
snelle service , nette levering
Hoe zou je Zwartzaadolie.nl beoordelen?
- I.n
Heeft een goede smaak
- C J Ribeiro
Goede service snel bezorgt
- Sterrestella
Goede service en communicatie.
- Yasmina
Tot nu toe tevreden over de olie. Snelle verzending en de olie smaakt erg puur. Fijn om te weten dat de olie vers geperst werd en op welke dagen. De persoonlijke touch kon ik ook waarderen. ✔️