Mooi, prachtig ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicolle Jacqx
- Hannie Ooijevaar Vinke
Leuk persoonlijk kaartje er bij!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Bianca
Snelle levering en breekbare artikelen zorgvuldig verpakt. Een cadeautje om deze bestelling te ontvangen. Leuk ingepakt! Ik heb er nu 2x iets besteld, maar zal het zeker vaker doen, een echte aanrader voor leuke woonaccessoires.
- Betina
Snel geleverd en heel leuk en zorgvuldig verpakt
- Ineke
Letterlijk een kadootje om te mogen ontvangen. Ontzettend leuk ingepakt. Ook de breekbare artikelen zaten goed verpakt.
- Angela Smit
Goeie service