Snel geleverd, ontzettend leuk ingepakt, snel reactie na een vraag.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thamara Korbijn
- Bianca Rozema
Ik had een paar cadeautjes besteld bij More2Style. Het kwam heel mooi ingepakt binnen met een heel lief zelfgeschreven kaartje erbij. Ik werd er helemaal blij van :)
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Arnout Verheugen
Goede service
- Maaike Post
Leuk assortiment, goeie website en alles echt super leuk verpakt.
- Marlies De Nijs
Pakketje was op tijd voor de kerst. Ik maakte de doos open en zag het pakketje zo leuk ingepakt. Ik hoefde niks meer te doen. Kon zo onder de kerstboom. Zo leuk en verassend.
- Gerjan Brink
Super netjes en persoonlijk !