Mooi product en super leuk ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij, top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arende Tensen
- Wendy Mutsaers
Goede service!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Wendy Foppen
De bestelde accessoires kwamen erg leuk verpakt binnen. Het was een feestje om alles uit te pakken en ook nog voorzien van een persoonlijke kaartje.
- Gerrion Ramakers
Heel mooie spullen, super mooi ingepakt, snelle levering, mooie site!!
- Anneke Derks
Prijs kwaliteit goed, tijdig geleverd, mooi ingepakt. Persoonlijk kaartje erbij is met op taart
- Astrid Schlee
Bestelling goed en leuk verpakt met een vriendelijk kaartje erbij.