Leuke spullen En wat wordt je blij als de aankopen bezorgd worden, prachtig ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij, ik hou ervan
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariette
- Brenda
Heel blij met de snelle en vriendelijke service! Prachtig ingepakt dus als je iets cadeau wilt doen aan iemand kan je het zo meenemen. Hele leuke webwinkel met veel te veel mooie artikelen.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Anoeska
Pakket vandaag al ontvangen, hartelijk dank voor de prachtige manier waarop alles is ingepakt! Het was een feestje om uit te pakken!
- Gwen
Zeer tevreden over de snelle service en blij verrast door de extra aandacht van verpakken met een persoonlijk hand geschreven kaart er bij. Erg tevreden met mijn aankoop.
- Christa
Wow vandaag 3 prachtig ingepakte cadeautjes ontvangen! Echt veel werk aan besteed!. Wat een leuke website, daar ga ik zeker nog een keer weer bestellen!
- Harold
Super tereden! Makkelijk besteld, snel geleverd, prachtig ingepakt en ook nog eens een mooie prijs-kwaliteit verhouding.