Snelle levering en precies zoals verwacht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eva Manje
- Jolanda Koster
Tot nu toe super!
Hoe zou je taartdecoratief beoordelen?
- Tahra Allali
Snelle levering en goede service
- Anne Klijn
Ik ben erg tevreden over de accurate en snelle levering van de versieringen. Er is 1 ding jammer. Er zit 1 kapot suiker pandabeertje in en ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik een nieuw beestje mag ophalen in de winkel of dat het opgestuurd kan worden. Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen. 3 Beestjes is lastiger als decoratie sla 4. Mvg Anne
- Theo Grimminck
goede mallen, op tijd geleverd
- Stephanie Sanders Rutten
Snel geleverd dus dat is super fijn