Voer Online ben ik altijd heel positief over. Maar heb nu andere merk blikvoer en ben daar nu niet zo enthousiast over. Ik vondt een blauw stukje plastic in het blikvoer van mijn honden. Daar schrok ik wel van, ik prak nu elk vlees uit dat merk blikken. Bestel dat merk nu nooit meer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carline Wijnands
- Janine Westerhof
heel tevreden
Hoe zou je VoerOnline beoordelen?
- Wilca De vries
Voordelig en snel geleverd
- Sylvia Schopmeijer
Super snelle levering en goed verpakt!
- Marcel Jansen
Erg goede service!
- Ludo Segers
Snel geleverd maar verpakking is niet veel soeps - beide dozen los gekomen nauwelijks gekleefd en niet bestand tegen het gewicht