Mooie aankoop gedaan in december voor een hele mooie aanbieding. Prima service en bereikbaarheid en zeer vriendelijke dame bij de klantenservice die mij verder hielp met vragen over de bezorging. Dit bedrijf is een aanrader!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk
- Ronald Groenheyde
Heel eerlijk ik heb de gril guru besteld op de dag dat jullie 14 dagen kerst vakantie hadden. Prima dat respecteer ik. Maar dat deze dan na de eerste volle week wordt opgehaald en op de dinsdag er na pas geleverd wordt vind ik niet van deze tijd.
Hoe zou je HarlemBBQ beoordelen?
- Albert Kleine
Snelle levering, goede communicatieve
- Anuscka Wemmers
Zeer goede prijs, ontvanger is super blij met cadeau en zoals beloofd voor kerst binnen. Top service
- Mark Verkuijlen
Prima service. Doen wat je verwacht.
- Durk Kooistra
Niks op aan te merken. Dikke prima