Op zich een leuk product maar komt net niet lekker uit de verf. Het betreft een slabbetje met een leuke zin er op (iets met pokkel). Probleem is dat deze zin geen punt of uitroepteken aan het einde heeft en er onder in bijna evengrote tekst "Aaierbal.nl" staat. Gevolg is dat je het als één zin gaat lezen, waardoor de grap niet lekker over komt. Ik zou dan ook adviseren een uitroepteken te plaatsen en "Aaierbal.nl" de helft kleiner te maken. Eventueel een iets leesbaarder lettertype gebruiken lijkt me ook iets om te overwegen. Vergeet niet dat Gronings lezen sowieso al vrij lastig is :). Het is vooral een spreektaal namelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jan de Vries
- Misantroop666 Spanjaard
kom gauw weer terug!
Hoe zou je Aaierbal.nl beoordelen?
- Hans Kesteloo
Ze waren lekker en ik ben heel blij dat het mogelijk is ze nu te bestellen zo. Slim verpakt geniaal!!! Ik dacht alleen ze komen vrijdags,maar dit bleek eerder te zijn dus mazzel dat er iemand thuis was
- Anna Jongsma
Top shirt, snelle afhandeling, en ik kon het shirt vlak bij huis ophalen. Tot de volgende keer bedankt
- R. Weitering
Leuke site. Info. over bestelling duidelijk en ze doen wat ze zeggen. Helemaal goed !
- J.J. van Eunen
Prima service en levering!