Richard Botter
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Aaierbal.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Niet lekker
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Niet lekker
Ik wil jullie maandag bellen van de 18 ballenzijn er 5 helemaal kapot. De verpakkingen stonden helemaal bol. Heb er 1 opengemaakt en het rook erg zuur waren bedorven. Dus ga ik maandag bellen hoe we dit oplossen is toch 48 euro
Goede eierballen ben blij dat ze thuis bezorgd kunnen worden want voor mij is het te ver rijden
Wij vonden ze niet lekker. Waren droog en proefde alleen ei, daarom stonk het ook met aansnijden.
Ik heb 3 dozen eierballen gekocht, in elke doos 6. In 2 dozen waren 3 eierballen stuk en in de 3e doos waren er 4 stuk. Er was geen eierbal helemaal gaaf. Dat is niet aan jullie te wijten maar aan de vervoerder DHL Een tip is wellicht wel dat de eierballen in een soort eierdoos gaan,in de vorm van de ballen, waardoor ze beter vervoerd kunnen worden. Dat is nu te kwetsbaar blijkbaar. Heb ze moeten herstellen en er weer ballen van gemaakt. De smaak was goed.
Besteld en betaald op 26 juni, bericht gekregen dat, wat Aaierbal betreft, men klaar met mij was op 3 juli, en nu op zaterdag 6 juli nog steeds geen bezorging (van een product dat kan bederven!); ik heb ook weinig hoop voor zondag, en ben maandag en dinsdag in het buitenland. Waarom is er gekozen voor een bezorger die er zo lang over doet?