Ik bestel eigenlijk alleen bbq vlees. Het vlees ziet er goed uit en het smaakt heerlijk. Maar dat kan ook liggen aan de heerlijke bereiding van mijn man :-)). Wij komen zeer zeker weer vlees halen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annette Hekkelman
- Roy Verbeek
Zoals altijd goed vlees en super geleverd een top bedrijf
Hoe zou je BigSteaks.nl beoordelen?
- René Verhoeven van Goethem
Top verpakt en extra worst super!
- Thijs Maas
Fantastische service!
- William Cornuijt
kwaliteit is goed en zorgvuldig verpakt! levertijd 2 dagen (tijd) afhankelijk van postNL
- L.E.S. Corsen
Heel tevreden. Vlotte en nette levering. Vorig jaar ook een voorraadje besteld.