Perfect vlees. Super verpakt. Netjes afgeleverd. Uitstekende service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Theo Berkhout
- Quinten
Goede service ook na een storing van de emaildienst kreeg ik het vlees snel binnen.
Hoe zou je BigSteaks.nl beoordelen?
- Nandi Steegman
Erg goed verpakt, blij mee! Komt zeker een volgende keer!
- Leo Meijer
Prima verzorgd
- Erik van Kranen
Goed verpakt. Goed vlees.
- Annette Hekkelman
Ik heb het product woensdag besteld en kon het donderdag al ophalen bij de vestiging. En het eindresultaat smaakte heerlijk... Maar dat ligt ook aan de kok :-))