Aanrader! Vlees van horecakwaliteit voor schappelijke prijs en ook nog eens snel (gekoeld) geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk
- Jiska
Snelle en goede levering. Het vlees was nog bijna volledig bevroren toen het geleverd werd. Nadeel is dan weer wel dat het zo lang duurt voor het ontdooit is en je er van kan eten 😜. Maar de Tomahawk steak was in ieder geval heerlijk.
Hoe zou je BigSteaks.nl beoordelen?
- Eric Zuidwijk
Bestelling opgehaald, vriendelijke mensen, keurig afgeleverd en heerlijk gegeten.
- Jan
Snelle levering zoals beloofd. Jammer dat het vlees wat meer ontdooid was dan gehoopt, zodat het niet de vriezer in kon. Voordeel dan wwer dat het snel op moest. Erg lekker.
- A vonk
Super goed afgeleverd alles mooi vers en goed verpakt met koel elementen en kwaliteit perfect
- Ronnie Betonnie
Van A tot Z alles top geregeld... en het vlees was fonrmidabel Doen we nog een keer.Tonnir