De maten verschillen nogal . De eene keer is een 3xl te groot en een andere keer is 4xl te klein of andersom . En bij de laatste keer stonk mijn nieuw trui heel erg naar een bepaalde soak dat heel het huis vergeven was . Weet niet wat er met die trui gebeurt was maar stonk verschrikkelijk .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ron Harreman
- Patrick Segers
Goede service en goed product gaf direct goed resultaat met goede afloop op de wedstrijd.. 😉😉👍👍👌👌🐟🐟.. Good stuff.. 😊😊👌👌🐟🐟🐟
Hoe zou je KWO Shop beoordelen?
- Peter Lelieveldt
Kwaliteit prijsverhouding is goed.
- Jordy Baas
Snel geleverd, nu nog vangen💪
- Kevin Polane
Zeer goede service. Snelle levering
- Felix Fuhrig
Top!!!