OP de site heb ik het model en de maat uitgezocht. Tot nu toe kocht ik altijd in de winkel in Amsterdam. Nu wilde ik het proberen via de webshop. Dat is prima bevallen. Ik had de schoenen een dag later. Ze passen uitstekend en de kleur en het model komen goed overeen met de foto op de webshop. Ik ben er heel blij mee en het scheelde mij een behoorlijke reis.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- K.Knip
- Marjan Smit
Paste geweldig! Had al ervaring met loints schoenen. Bestelde dus dezelfde mast. Top!
Hoe zou je Groteschoenen.nl | Caland/Schoen beoordelen?
- Carla van der Willigen
Fijne winkel met vriendelijke behulpzame medewerkers. Via de webwinkel, snelle en keurige levering.
- Jolanda
Zeer tevreden, de dag na de bestelling werden de schoenen al bezorgd.
- karin Bruinsma
heel tevreden over de grote keuze goede merken en snelle service
- dirkje kampen
Vorig jaar heb ik ontzettend getwijfeld over ik de roze/pink xsensible schoenen nog zou kopen (ik had al 2 paar gekocht en ze zijn niet goedkoop). Nu waren ze niet meer in de nieuwe voorjaarscollectie en heb ik gegoogeld of ze nog ergens te koop waren in maat 42. Alleen bij jullie dus. Besteld en ontvangen en ze zijn beeldig. Wat ben ik blij! Een leuke kleur (het liefst wil ik alle kleuren en printjes) en ze lopen fantastisch. Ook zien de schoenen er niet orthopedisch uit maar modieus. Jammer dat ik dit niet eerder wist want er zijn in het verleden ook nog bordeaux rode geweest met panterprint, zag ik op internet. Had ik graag willen hebben...... Ik hou dus nu de collecties goed in de gaten en ga sparen.