Snelle levering!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jantine Bikker
- Thom Sliepen
Goede kwaliteit, snelle levering. Lage prijs
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Kim Coremans
Lengte mouw tekort en schouders te smal. Veel te dure verzendkosten… en al zeker voor de retour!
- Daan
heerlijke warme onesie
- Mh Sloot
Pakket nog steeds niet ontvangen
- Verschoor
Fantastisch! Fijn telefonisch geholpen! Daarna besteld. Ik was bang dat hij niet zou passen omdat erbij stond dat hij tot maat 42 ging maar met maat 44 en 1.76 past hij makkelijk! Een geweldig pak wat ook heerlijk zit! Een 2e hiervan is ook al binnen. Bedankt!!