Perfecte service, direct en duidelijk antwoord via Whatsapp, denken mee en bestelling al de volgende dag in huis! Kwaliteit ook erg goed in verhouding met de prijs!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Vermeulen
- Inge de Jong
Positief: mijn mail werd snel beantwoord. Onesie voelt lekker zacht en heeft handige rits aan de achterkant. Minder blij ben ik met de lengte aanduiding. Ik ben 182 en koos dus voor een xl (178 cm en 190), zou makkelijk moeten passen toch? Niet dus. En dan is de onesie mooi geprijsd, betaal je verzendkosten én retour kosten. Terwijl ik er weinig aan kan doen dat ie te kort is toch?
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- aaltina lusseveld- schuurman
wat ik besteld, hebt is goed,zit fijn.
- Tijmen
Snel geleverd en lekker zachte stof
- Marije van broeckhuijsen
Steeds kapotte ritsen, maar dit ligt aan de leverancier en niet aan onesie.nu. Onesie.nu heeft het goed opgelost.
- Wilco Stoelwinder
Ben heel erg tevreden over het product. Kwalitatief uitstekend product voor een goede prijs. Levering was zeer snel. 1 min puntje: De mouwen en broekspijpen van de penguin onesie zijn een beetje aan de korte kant bij de XL maat. Maar door het ene min puntje vind ik het alsnog een uitstekend product met een uitstekende service. onesie.nu is een ECHTE aanrader als je een onesie wil hebben.