Tevreden, had het pakketje de volgende dag binnen en alles was goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angie Lalji
- Jenny Van Veen
erg tevreden bestelling was de volgende dag binnen.
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Erik van Andel
Netjes op tijd geleverd.
- hilde maes
de verzendkosten zijn wel enorm hoog. ook bij het terugsturen moest ik die betalen, dat maakt een totaal van 32 00 euro! en das veel geld :-(
- Donatella Hoonhout
Very quick received excellent packing, daughter very happy thank u
- Gerda Geerligs
2 onesie besteld maar 1 ontvangen na telefoontje met jullie is dit prima opgelost.ik had de.volgende dag al de tweede.