Goede kwaliteit! Levering 2 dagen vertraagd ivm sinterklaasdrukte, maar daar had ik al rekening mee gehouden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mick van der Meer
- Olga Wagenaar
Mijn bestelling was vertraagd door problemen bij PostNL. Onesie.nu hebben toen voor mij mee in de gaten gehouden wanneer hij bij het bestelpunt bezorgd was. Super service!
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Annemiek de Bruijn
Prima. Snelle verzending.
- H.M. Vet
Supernetjes afgehandeld
- RASP
Keurig op tijd, netjes verpakt en een mooie onesie!!!
- Dominique Trijnes
Ik ben heel tevreden. Had na twee dagen mijn bestelling al thuis.En fijn dat je achteraf kunt betalen