Het product voelt heel natuurlijk aan. Je heb niet het gevoel dat er een hele plakkaat op je gezicht zit. Ik heb een gevoelige huid, maar hier kan ik tegen. De dag en nachtcreme voelt heel goed. Wel vind ik de producten erg duur
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arianne van Ginkel
- Hélène Busser
Fijne mooie produkten, snelle levering alles prima geregeld !
Hoe zou je Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE... beoordelen?
- Cisca Pluim
Super service van Arieta!!
- Marjanne Lafere
Relaxte en gezellige afspraak. Uitstekend geholpen, alles op papier mee, nu aan de slag.
- Irene
Hele fijne producten, snelle levering, en snelle antwoorden in geval van (advies)vragen. Dank jullie wel, Bliss Cosmetics!
- Bertina De lange
Prima, snelle levering. Fijne producten gekocht.