Super winkel! Mooie spullen en de levering is top! Mijn meiden zijn altijd blij als ze kleding krijgen van deze top winkel. Echt een aanrader!❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michelle Dekker
- Arno Hoekstra
Tevreden!!
Hoe zou je Draakjes en Boefjes beoordelen?
- stephanie De Vries
Lang gewacht
- Jessy Lourens
Alles heel mooi
- Miriam De Haas
Gave schoentjes nou hopen dat ze ze past maar het zijn plaatjes!!
- Kaman Yu
Het kwaliteit van het setje ziet er heel goedkoop uit en komt totaal niet overeen met de afbeelding. Nu wil ik het retour sturen, moet je alsnog betalen voor het retourzending terwijl dit totaal een miskoop is. Dit setje echt niet kopen, is het niet waard.