Kreeg het pakje mee zonder verpakking. Ik vind het niet professioneel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carola Gerritsen
- Connie
Super leuke setjes kinderen helemaal blij
Hoe zou je Draakjes en Boefjes beoordelen?
- Annette Woerde
Prettige site goede prijs/kwaliteit en hele snelle levering. Blij kleinkind :)
- Sandrine Taks
De volgende dag al bezorgd en de kwaliteit was echt super.
- Sj V
Makkelijk en snel!
- Silvie Emegha
Redelijk.verzending snel. Product viel heel groot. Dan is het balen dat je verzendkosting bij levering + retourkosten betaalt. 9 euro? Geen product.