Super snelle levering en natuurlijk ontzettende leuke kleding!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Elke alink
Ik heb mijn artikelen retour gedaan aangezien de maten erg ruim vielen. Nu zeggen ze dat er 1 artikel niet in de retour zat, terwijl dat wel degelijk het geval is. Ik ben nu al 5 dagen bezig om contact met ze te krijgen, soms krijg ik een berichtje terug waar ik half afgewimpeld wordt, dat ik af moet wachten tot morgen..en dan is het morgen en dan hoor ik weer niks. Ze lezen wel mijn berichtjes, maar antwoorden niet. Het kan niet zo zijn dat ik 17 euro moet betalen plus nog eens 5.95 retour kosten, voor NIKS. Als jullie een succesvol bedrijf zijn, zoeken jullie een oplossing en geven jullie antwoord op mijn berichten..zelden zulke beroerde service mee gemaakt. Ik werk zelf met klanten, en als er iets fout gaat, hoort dat per direct opgelost te worden.
Hoe zou je Draakjes en Boefjes beoordelen?
- elja
beschrijving producten en accuraat kledingmaat
- Celine van Vliet
Goede prijs, snelle levering
- Pessie
Sneller levering is de is de moeite Waar om de bestellen super mooie kleding
- Rosa Bergh
Mooie kleding en zeer goede en snelle service, helemaal top