Leuke kleertjes, snelle levering en de service is ook super.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Raquel
- Simone
Mooie kleertjes, en snelle service!
Hoe zou je Draakjes en Boefjes beoordelen?
- Mac Zanden
Snelle en goede levering, al 3 x besteld en zeer tevreden over de bestelde producten
- Susan
Snel geleverd. Mijn dochter is super blij met haar 3 jurkjes. Kwaliteit is top!!
- Irma
Bij levering dacht ik top snel en mooi. Maar nu meerdere keren dingen meegemaakt, schoen kapot, of jurk laat de tule los of jurk waar de boa van los laat en bij aankloppen bij de klantenservice moet ik zelf maar naar de schoenmaker gaan op hun kosten of de kledingmaker. Hele slechte service in mijn ogen.
- Monique
Super leuke kleding