Snelle levering. Erg leuk verpakt! Mooie tas!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fenneke
- carolien rebel
Snelle bezorging, de servetten waren leuk verpakt en er zat een aardig kaartje bij. Zorgvuldig allemaal.
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Jacky Hofman
mooi product
- Eva Walraven
Snel geleverd, superleuk ingepakt. Echt een feestje!
- Lois Muller
Vooral de feestelijke verpakking met leuke zakjes per product in de doos werd ik heel blij van! En natuurlijk de snelle verzending :-)
- G. de Vries
De bestelling werd snel verzonden en de mokken zijn super.