Keurig …. Heel zorgvuldig ingepakt …. Net of ik het bedrijf al heel lang ken .. Ga zeker weer bestellen!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Ten Thije
- Anita van de Laak
Leuke, vrolijke beker en drinkt fijn. Snelle bezorging, mooi ingepakt en lekker zakje thee erbij. Top!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Pia
Extra geholpen telefonisch en daarna verliep het hele proces perfect.
- Sytske vd Meulen
Fijne originele site , eerder al prachtig jute behang gekocht en nu een kussen. Werd erg leuk en persoonlijk verpakt , een aanrader!
- Marja
Super service, klantgericht en snel. Mooie producten en leuk ingepakte online bestelling
- Anne
Uitstekende persoonlijke service, alles leuk verpakt in kadopapier zonder daarom gevraagd te hebben én nog een handgeschreven persoonlijk briefje erbij van ene Jacqueline. En tot slot geen teleurstelling over de bestelde producten, what you see is what you get! Dank je wel, een echt leuke en betrouwbare webshop!