Ondanks vakantie snelle service. Gelijk na de vakantie verstuurd volgende dag binnen. Super leuk verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerie Van Dalen
- Margriet de Smaele
Supersnelle service
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Willemijn Horlings
Hele snelle levering. Erg leuk dat de artikelen ook nog eens mooi zijn ingepakt. Echt een feest om het uit te pakken!
- Andrea Klok
Keurige meldingen over het verloop van mijn bestelling. Mooi verpakt en erg blij met mijn mooie tas. Dankjewel. 😀
- Nathalie van Dun
Super snel geleverd met een persoonlijk kaartje en leuk ingepakt. Ik werd er heel blij van.
- emmie engel
Snel,in orde